Výrobky nabízené na těchto stránkách jsou moje výrobky a jsou  zcela nové a nepoužívané.

Veškeré zboží mám ve vlastním skladu, v případě, že se něco vyprodá, Vámi objednané zboží po domluvě  vyrobím nebo nabídnu zboží obdobné. Na základě řádné domluvy nabízím i ÚPRAVY na Vámi vybraném zboží. Cena záleží na složitosti úpravy, drobné úpravy ZDARMA.

Můžete objednávat i ve větším množství. Nad určitou částku je možná individuální domluva pro výhodnější podmínky.

Jako doklad posílám fakturu nebo dodací list, které slouží zároveň jako záruční list.

Na Vaše objednávky či dotazy se snažím reagovat co nejdříve (max. do 24 hod.). Pokud neobdržíte na Vaši objednávku či dotaz do 24 hodin odpověd, kontaktujte mne prosím znovu, může se stát že se rozplyne někde v éteru :-)

Zboží se snažím odeslat do 3 dnů od přijetí platby,  vyskytnou-li se nějaké nečekané překážky, nemoc, dovolená, či jiné nepředloženosti, budu Vás včas informovat.

Peníze můžete zaslat  převodem na účet nebo složenkou - č.ú. 1010037012/3030.  Balíčky posílám doporučeně Českou poštou, Balíkem do ruky nebo PPL.  Cena poštovného je od 80 Kč do 200 Kč. Záleží na způsobu odeslání a váze balíku.

Do poštovného je zaúčtovno i balné. Poštovné se odvíjí  od  velikosti,  hmotnosti a ceny odesílaného zboží a je dle platných tarifů České pošty a PPL.

Zboží  možno odeslat i  na dobírku. Cena dobírky je od 120 Kč do 220 Kč. Stejně tak v návaznosti na velikosti a hmotnosti.

Při platbě na účet  je poštovné zdarma od hodnoty zboží nad 6000 Kč.

V případě výroby na zakázku nebo jiných rozměrů než je v základním ceníku, posílám na dobírku jen ve velmi vyjímečných případech.

O odeslání Vás informuji emailem nebo sms.

 

NOVÉ

Je možno také odesílat přes Uloženka.cz na úložná místa po celé ČR. V tomto případě je poštovné levnější, dle platného ceníku Uloženka.cz, ale vzhledem k tomu, že sběrné místo není v místě sídla firmy, odesílám převážně 1xtýdně nebo 1x za 2 týdny.

Pro zákazníky ze Slovenska je cena zásilky: 180 Kč - 240Kč,  dobírka: 200Kč - 300Kč, záleží na váze zásilky.

 

Storno

V případě, že jste si nákup rozmysleli, kontaktujte mě prosím na tel. 608 78 40 78 nebo emailem do 48 hodin.

 

Podmínky výměny zboží

Pokud si budete přát, vyměním Vám zboží za jinou velikost či barvu. Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje (včetně informačních visaček).
Vy jako zákazník  však zašlete vrácené zboží na vlastní náklady na moji adresu. Zboží Vám zpětně odešlu v řádné lhůtě. Manipulační poplatek - poštovné činí 100 Kč bez DPH, vše dle platných tarifů české pošty.

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací. Bude-li zboží v porušeném obalu nebo již použito, odečtu adekvátní částku.

 

Reklamace

Reklamace se řídí dle Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, máte jako zákazník právo tuto vadu reklamovat.

Vadou se rozumí změna (vlastnosti) zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodné konstrukční řešení.

Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Důležité upozornění

Je velmi důležitý výběr vhodné velikosti. Lněné oděvy je nutné volit ve volnější variaci. Je-li Vám oblečení pevné, může nastat vytahování oček ve švech. V tomto případě je nutné oděv vyměnit před použitím, za výrobek větší. V opačném případě nebude reklamace uznána.

Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného.

Pro správné uplatnění reklamace je nutné mě nejprve kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný osobně - Brno a okolí, telefonicky, e-mailem nebo písemně.V případě zasílání reklamovaného zboží poštou je vhodné, aby spolu byli na této reklamaci domluveni. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Vaší povinností dle reklamačního řádu je předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Já mám právo odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude čisté v souladu s obecnými zásadami hygieny.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. V odůvodněných případech je možné se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Pokud nejsou smluvní vztahy upraveny těmito obchodními podmínkami, řídí se Občanským zákoníkem (40/1960 Sb.) pro případ spotřebitele, v případě podnikatelů se neupravené vztahy řídí Obchodním zákoníkem (513/1991 Sb.).

Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z mé databáze. Žádost o výmaz musí být zaslána písemnou formou a já se zavazuji nejpozději do 14 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o Vás z databáze vymazat.

Těším se na obchod s Vámi a přeji mnoho úspěchů ve Vašem životě

Dana Žemličková